Mapa strony  Logowanie    Wersja do druku     
 
  Strona główna
Szukaj:   
 

 




 

Praktyka nauce – nauka praktyce

20 października - 15 grudnia 2011 r.

  Opis  Program

Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur (IBRKK) we współpracy z Polskim Towarzystwem Badaczy Rynku i Opinii zorganizował cykl spotkań seminaryjnych poświęconych praktycznym aspektom wykorzystania badań marketingowych pt. „PRAKTYKA NAUCE - NAUKA PRAKTYCE". Spotkania przeznaczone były dla środowisk akademickich, w szczególności przedstawicieli uczelni ekonomicznych.

Czas trwania seminarium 10.30 - 15.30.
Dla uczestników spotkania przygotowano najnowszy Katalog firm badawczych.

Terminarz trzech pierwszych seminariów:

20.10.2011 - WYZWANIA DLA BADAŃ JAKOŚCIOWYCH. NAUKA I PRAKTYKA.
Prezentacje:
1. Rynek badań marketingowych. Polska i Świat - Arkadiusz Wódkowski (Prezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii).
2. Wyzwania dla badań jakościowych - dr hab., prof. UW Dominika Maison (Maison Research Consulting).

17.11.2011 - BADANIA NEURO WE WSPÓŁCZESNYM MARKETINGU.
Prezentacje:
1. Badania neuro - za i przeciw - prof. dr hab. Jan Garlicki (Centrum Badań Marketingowych INDICATOR).
2. Badania neuro - Jacek Kowalski (Firma Badawcza Neuralia).

15.12.2011 - TRENDY KONSUMENCKIE. ŚWIAT A POLSKA SPECYFIKA.
Prezentacje:
1. Trendy konsumenckie na świecie - dr Barbara Frontczak - Rudnicka (4P research mix).
2. Trendy konsumenckie w Polsce - prof. dr hab. Anna Olejniczuk-Merta, (Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur), Sebastian Nowacki (Agencja Badań Marketingowych ABM).

Seminaria były prowadzone w siedzibie Instytutu, Al. Jerozolimskie 87 V piętro sala 505.

 
 

Rejestracja internetowa
Rejestracja internetowa


Miejsce wydarzenia
Siedziba Instytutu, Al. Jerozolimskie 87, V piętro, sala 505