Mapa strony  Logowanie    Wersja do druku     
 
  Strona głównaDziałalnośćZakład Rynku Usług (ZRU)Publikacje
Szukaj:   
 

 
Zakład Integracji Europejskiej (ZIE)
Zakład Koniunktury Krajowej i Eksportowej (ZKKE)
Zakład Koniunktury Światowej (KŚ)
Zakład Badań Ekonomiczno-Społecznych (BES)
Zakład Konsumpcji (ZK)
Zakład Rynku Usług (ZRU)
Publikacje
Zakład Zastosowań Metod Matematycznych w Ekonomii (ZZMME)
Zakład Rynku Kapitałowego (ZRK)
Biblioteka





 

Publikacje

Raporty roczne:

Monografie:
  • Handel w polityce rynku pracy pod kierownictwem naukowym dr hab. F. Misiąga,
  • Reklama w procesach konkurencji na rynku polskim, pod kierownictwem naukowych prof. dr hab. M. Strużyckiego

 
 
Handel wewnętrzny w Polsce 2006-2011 [2011]
Handel wewnętrzny w Polsce 2006-2011 [2011] Redakcja naukowa i koordynacja: Urszula Kłosiewicz-Górecka, Lidia Kuczewska, Robert Nowacki, Sławomir Tajer, Anna Skowronek-Mielczarek, Sławomir Dybka, Magdalena Sobocińska, Marzena Feldy, Jarosław Plichta, Jan Mikołajczyk

Cena: 75,00 PLN
54,00 PLN
Dodaj do koszyka
opis: Raport dotyczy okresu 2006-2011, charakteryzującego się początkowo korzystną koniunkturą, a od 2009 r. spowolnieniem gospodarczym wywołanym światowym kryzysem finansowym i ekonomicznym. Wyniki analizy funkcjonowania handlu potwierdziły, że nawet w okresie osłabienia koniunktury gospodarczej sfera handlu pozytywnie oddziałuje na rozwój kraju.
 
Usługi w Polsce 2009-2011 [2012]
Usługi w Polsce 2009-2011 [2012] redaktor naczelny: Bożena Słomińska, Urszula Kłosiewicz-Górecka, Barbara Pokorska, Lidia Kuczewska, Robert Nowacki, Sławomir Tajer, Anna Skowronek-Mielczarek, Iwona Kowalczuk, Marcin Lipowski

Cena: 65,00 PLN
52,00 PLN
Dodaj do koszyka
opis: Instytut Badań Rynku Konsumpcji i Koniunktur przedstawia kolejną edycję rocznika poświęconego problematyce rozwoju usług w Polsce. Rocznik w zasadzie dokumentuje zmiany w latach 2009-2011, jednak w szczególnych przypadkach analizą objęto dłuższy okres. Dotyczy to rodzajów usług nie prezentowanych we wcześniejszych opracowaniach tej serii wydawniczej oraz sytuacji wymagającej zasygnalizowania zmiany tendencji analizowanych zjawisk w latach wcześniejszych.