Mapa strony  Logowanie    Wersja do druku     
 
  Strona głównaDziałalnośćZakład Konsumpcji (ZK)Konsumpcja i RozwójSpis treści numerów 1/2012
Szukaj:   
 

 
Rada Programowa
Kolegium Redakcyjne
Wskazówki dla Autorów artykułów
Procedura kwalifikacji artykułów do publikacji
Lista recenzentów
Spis treści numerów
4/2014
3/2014
2/2014
1/2014
2/2013
1/2013
2/2012
1/2012
1/2011
Abstrakty
Numery archiwalne
English





 

1/2012

  • Schumpeterowska teoria przedsiębiorcy, czyli skąd się bierze pies - Adam Glapiński
  • Konsumpcja jako czynnik wzrostu PKB w Polsce - Krystyna Świetlik
  • Konsumenci i gospodarstwa domowe na nieformalnym rynku pracy w Polsce - Bogdan Mróz
  • Zachowania kobiet na rynku usług finansowych - nowe zjawiska, tendencje - Ewa Kieżel, Sławomir Smyczek
  • Orientacja na przyjemność w zachowaniach konsumentów - Felicjan Bylok
  • Ochrona konsumentów na rynku żywności - wybrane aspekty - Irena Ozimek
  • Marketing Strategies for Overcoming Consumer Resistance to Innovations - Nataliya Chukhray

Z badań

  • Polscy konsumenci w obliczu megatrendów w konsumpcji - Dorota Szepieniec-Puchalska
  • Zmiany sytuacji dochodowej a wydatki na usługi w polskich gospodarstwach domowych - Małgorzata Radziukiewicz
  • Polski e-konsument na rynku usług - Robert Wolny
  • Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw na rynku artykułów żywnościowych - Bogdan Sojkin, Tomasz Olejniczak

Omówienia i recenzje

  • T. Zalega, Konsumpcja. Determinanty. Teorie. Modele - Anna Olejniczuk-Merta
  • P. Underhill, What women want: the science of female shopping - Anna Szymańska

 



Contents

  • Schumpeter's Theory of Entrepreneur, or Where the God Comes from - Adam Glapiński
    Consumption as a GDP Growth Factor in Poland - Krystyna Świetlik
    Consumers and Households in an Informal Labour Market in Poland - Bogdan Mróz
    Women's Behaviour in the Market for Financial Services - New Phenomena, Trends - Ewa Kieżel, Sławomir Smyczek
    Orientation towards Pleasure in Consumer's Behaviour - Felicjan Bylok
    Consumer Protection in the Market for Foods - Selected Aspects - Irena Ozimek
    Marketing Strategies for Overcoming Consumer Resistance to Innovations - Nataliya Chukhray

Research Outcomes

  • Polish Consumers in the Face of Consumption Megatrends - Dorota Szepieniec-Puchalska
  • Income Situation Changes and Expenditure on Services in Polish Households - Małgorzata Radziukiewicz
  • Polish E-Consumer in the Market for Services - Robert Wolny
  • Enterprise Product Innovativeness in the Market for Food Products - Bogdan Sojkin, Tomasz Olejniczak

Discussions and Reviews

  • T. Zalega, Konsumpcja. Determinanty. Teorie. Modele (Consumption. Determinants. Theories. Models) - Anna Olejniczuk-Merta
  • P. Underhill, What Women Want: the Science of Female Shopping - Anna Szymańska