Mapa strony  Logowanie    Wersja do druku     
 
  Strona głównaDziałalnośćZakład Konsumpcji (ZK)Konsumpcja i RozwójSpis treści numerów 1/2013
Szukaj:   
 

 
Rada Programowa
Kolegium Redakcyjne
Wskazówki dla Autorów artykułów
Procedura kwalifikacji artykułów do publikacji
Lista recenzentów
Spis treści numerów
4/2014
3/2014
2/2014
1/2014
2/2013
1/2013
2/2012
1/2012
1/2011
Abstrakty
Numery archiwalne
English





 

1/2013

  • Innowacyjne produkty systemowe i ich konsumpcja. Uwarunkowania, mechanizmy rozwoju - Leszek Żabiński 
  • Innowacje społeczne - Anna Olejniczuk-Merta 
  • Spożycie publiczne w Polsce. Ochrona zdrowia - Hanna Kuzińska 
  • Akceptacja bogactwa i ludzi zamożnych w Polsce - Małgorzata Radziukiewicz 
  • Implikacje doświadczania marki w zachowaniach konsumentów - Karolina Janiszewska 
  • The Entrepreneurial State? - Andrzej K. Koźmiński

Z badań

  • Uwarunkowania samooceny sytuacji materialnej gospodarstw domowych w Polsce w 2011 r. - Krystyna Hanusik, Urszula Łangowska-Szczęśniak
  • Diagnoza poziomu etnocentryzmu konsumenckiego Polaków z wykorzystaniem metody CETSCALE - Andrzej Szromnik, Elżbieta Wolanin-Jarosz
  • Postrzeganie innowacji przez konsumentów usług finansowych (na przykładzie odwróconej hipoteki) - Aniela Styś, Piotr Łyszczak Zachowania i preferencje klientów indywidualnych o wysokich dochodach w zakresie korzystania z usług bankowych - zmiany i trendy - Katarzyna Walkowiak-Markiewicz
  • Informacyjne walory reklamy - mit czy rzeczywistość - Robert Nowacki
  • Prosumpcja i prosument na rynku e-usług - Robert Wolny

Omówienia i recenzje

  • Sandra M. Bates, The social innovation imperative. Create winning products, services and programs that solve society's most pressing chalenges, McGraw Hill 2012 - Anna Szymańska
  • Sprawozdanie z konferencji „Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce" (Warszawa, 14 stycznia 2013 r.) - Anna Szymańska, Dorota Szepieniec-Puchalska
  • Sprawozdanie z konferencji „Zachowania gospodarstw domowych w warunkach zmian koniunktury" (Poznań, 11 kwietnia 2013 r.) - Mirosława Kaczmarek

Contents
  • Innovative System Products and Their Consumption. Conditions and Mechanisms of Development - Leszek Żabiński
  • Social Innovation - Anna Olejniczuk-Merta
  • Public Consumption in Poland. Health Protection - Hanna Kuzińska
  • Acceptance of Wealth and Wealthy People in Poland - Małgorzata Radziukiewicz
  • Implications of Brand Experience in Consumers' Behaviour - Karolina Janiszewska
  • The Entrepreneurial State? - Andrzej K. Koźmiński

Research Outcomes

  • Determinants of Self-Assessment of Households' Material Situation in Poland in 2011 - Krystyna Hanusik, Urszula Łangowska-Szczęśniak
  • The Diagnosis of the Level of Consumer Ethnocentrism of Poles Using
    the CETSCALE Method - Andrzej Szromnik, Elżbieta Wolanin-Jarosz
  • Perceiving Innovation by Consumers of Financial Services (on the Example
    of Reverse Mortgage) - Aniela Styś, Piotr Łyszczak
  • Behaviours and Preferences of Individual Clients with High Incomes as Regards Use of Banking Services - Changes and Trends - Katarzyna Walkowiak-Markiewicz
  • Information Values of Advertising - Myth or Reality? - Robert Nowacki
  • Prosumption and Prosumer in the Market for e-Services - Robert Wolny

Discussions and Reviews

  • Sandra M. Bates, The social innovation imperative. Create winning products, services and programs that solve society's most pressing chalenges, McGraw Hill 2012 - Anna Szymańska
  • Report on the Conference „Consumption in an Innovative Economy" (Warsaw, 14 January 2013) - Anna Szymańska, Dorota Szepieniec-Puchalska
  • Report on the Conference „Households' Behaviour under the Conditions of Economic Situation Changes" (Poznan, 11 April 2013) - Mirosława Kaczmarek