Mapa strony  Logowanie    Wersja do druku     
 
  Strona głównaDziałalnośćZakład Konsumpcji (ZK)Konsumpcja i RozwójSpis treści numerów 2/2014
Szukaj:   
 

 
Rada Programowa
Kolegium Redakcyjne
Wskazówki dla Autorów artykułów
Procedura kwalifikacji artykułów do publikacji
Lista recenzentów
Spis treści numerów
4/2014
3/2014
2/2014
1/2014
2/2013
1/2013
2/2012
1/2012
1/2011
Abstrakty
Numery archiwalne
English





 

2/2014

  • Imperializm ekonomiczny w kontekście podejmowania decyzji przez konsumentów - rozważania teoretyczne - Rafał Walasek, Tomasz Zalega
  • Zrównoważona gospodarka zasobami surowca drzewnego w Polsce - Ewa Ratajczak
  • Czas wolny w świetle zrównoważonego rozwoju - Beata Kolny
  • Konsumpcja usług turystyki społecznej ‒ obecnie i w przyszłości - Jadwiga Berbeka
  • Wydatki Europejczyków na wyposażenie i prowadzenie gospodarstwa domowego - Marlena Piekut
  • Company Development under Dynamically Changing Market Circumstances - Agnieszka Białachowska
  • Impact of Visual Merchandising on Consumers' Behaviour while Buying Apparels - Marta Gigoła

Omówienia i recenzje

  • Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej „Badania marketingowe - podejścia jakościowe i ilościowe" - Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
  • Sprawozdanie z konferencji naukowej „Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce" - Piotr Hadrian