Mapa strony  Logowanie    Wersja do druku     
 
  Strona głównaDziałalnośćZakład Konsumpcji (ZK)Konsumpcja i RozwójSpis treści numerów 3/2014
Szukaj:   
 

 
Rada Programowa
Kolegium Redakcyjne
Wskazówki dla Autorów artykułów
Procedura kwalifikacji artykułów do publikacji
Lista recenzentów
Spis treści numerów
4/2014
3/2014
2/2014
1/2014
2/2013
1/2013
2/2012
1/2012
1/2011
Abstrakty
Numery archiwalne
English





 

3/2014

  • Czynniki warunkujące związek między gospodarką a reklamą - Jarosław Woźniczka
  • Dylematy rozwoju konsumpcji żywności w warunkach niestabilnej koniunktury - Krystyna Świetlik
  • Imperializm ekonomiczny w kontekście podejmowania decyzji przez konsumentów - wyniki badań empirycznych - Rafał Walasek, Tomasz Zalega
  • Zachowania zakupowe e-konsumentów - Magdalena Raczyńska, Adam Krystian Wiśniewski
  • Sustainable Housing Environment and Its Impact on Consumption Patterns - Ewa Stachura
  • Architecture of Consumption. Case Study Sarajevo - Tijana Tufek-Memišević

Omówienia i recenzje

  • C. Barnett, P. Cloke, N. Clarke, A. Malpass, Globalizing Responsibility, Wiley-Blackwell, Oxford 2008 - Anna Szymańska
  • Sprawozdanie z XXV Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji pt. „Marketing - Handel - Konsumpcja. Doświadczenia przeszłości i wyzwania przyszłości" - Iwona Escher, Joanna Petrykowska
  • Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej „Zachowania konsumentów a zarządzanie organizacjami" - Małgorzata Wiścicka