Mapa strony  Logowanie    Wersja do druku     
 
  Strona głównaDziałalnośćZakład Konsumpcji (ZK)Konsumpcja i RozwójSpis treści numerów 4/2014
Szukaj:   
 

 
Rada Programowa
Kolegium Redakcyjne
Wskazówki dla Autorów artykułów
Procedura kwalifikacji artykułów do publikacji
Lista recenzentów
Spis treści numerów
4/2014
3/2014
2/2014
1/2014
2/2013
1/2013
2/2012
1/2012
1/2011
Abstrakty
Numery archiwalne
English





 

4/2014

  • Wspólny rynek europejski - konsekwencje dla konsumpcji w Polsce. Morfologia zależności - Jan W. Wiktor
  • Co to znaczy konsumować? Próba definicji pojęcia konsumpcji - Łukasz Iwasiński
  • Ekologiczne motywy w reklamie a idea zrównoważonej konsumpcji - Robert Nowacki
  • Analiza popytu na produkty Sprawiedliwego Handlu - Natalia Szubska-Włodarczyk
  • Wpływ eko-trendu na komunikację z nabywcami - Ilona Bondos
  • Consumer and Consumer Behaviour in the Neoclassical and Behavioural Economic Approach - Tomasz Zalega

Omówienia i recenzje

  • R. Murray, J. Caulier-Grice, G. Mulgan, „The Open Book of Social Innovation", The Young Foundation, NESTA, March 2010 - Anna Szymańska
  • Sprawozdanie z konferencji naukowej „Innowacje społeczne - od idei do upowszechniania efektów" - Dorota Szepieniec-Puchalska